Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможна ли е загубата на мощност със счупена(спукана) фълтърна кутия??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    На въздъховода, който се пада в от ляво на акумулатора се намира.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #32
      А буксата на него ли е ? И за да почистя дебитомера трябва ли да се сваля или се чисти на место ?
      Last edited by iv4oo; d.m.y г., 18:17.

      Comment


      • #33
        Ако не знаеш какво правиш една такава заигравка (чистене) може да ти коства едни 300лв Ако си е наред по-добре не пипай.


        Comment


        • #34
          Сори колега, мерси че следиш темата!, 2пъти е водена 1 път заради дебитомера тогава вървеше от 3500 нагоре!!! Трябваше да припомпвам съеденителя за да качи обороти 1 баир не мога да изкача, и 2рия път заради ремапа който е правен от ПЕтко КГБ ако някой го знае...И малко реклама обаче от ремапа съм много доволен! (Имал съм и друга алфа с ремап от Тишо във варна бахти Ш*бания ремап

          П.С и значи ако изключа дебитомера и тръгне да върви малко по плътно както трябва да върви значи е от него? По тая логика мога да карам без дебитомер?

          П.С Mordohy Мерси за съвета колега, това мился и да направя (Y)
          Last edited by vankichaaaa; d.m.y г., 18:42.

          Comment


          • #35
            Всичко е наред , при мен има само леко предърпване след 3000 оборота и исках да пробвам дали не е от него

            Comment


            • #36
              Това където ти тръгва вървежа след 3500 оборота са си точно признаци от дебитомер. Ако е развален в ниските колата я няма никаква.

              Направи следното.

              Караш със закачен дебитомер, както трябва да си е, виж как се държи в ниски и високи. След което разкачаш буксата на дебитомера и пак тръгваш. Ако вървежа на колата не се промени в двата варианта, с и без дебитомер, то е ясно че е заминал. Понеже няма никаква разлика във вървежа на колата. Ако е наред дебитомера и откачиш буксата, колата трябва да стани много по мудна от колкото е била преди откачането му. Най-добре питай някой съфорумец от твоя град, ако може да ти даде негов за проба. Който ще работи 100%. Така ще ти стани най-ясно, дали е от него или не. Че не са малко пари да се дават, ако си работи нормално.

              ---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

              Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
              Всичко е наред , при мен има само леко предърпване след 3000 оборота и исках да пробвам дали не е от него
              Не го пипай, че ще олекнеш с 300лв. Както те е посъветвал колегата по-горе. Това придърпване може да е от много други неща. Колата каква е? Бензин с газ/без газ, нафта?

              Comment


              • #37
                1.9 JTD 105 магарета

                Comment


                • #38
                  Zombiran мерси за инфото колега! А другия вариант да разбера дали е заминал е диагностика нали?, за да видят колко кубици въздух замерва..Понеже на тоя мотор малко на кофти място стои дебитомера

                  Comment

                  Working...
                  X